Trei idei pentru un mic dejun rapid, gustos si sanatos

mic dejun rapid si sanatos
Distribuie prietenilor tai!

Toate stim ca un mic dejun sanatos si satios este cel mai bun mod de a ne incepe ziua. Din pacate, nu toate avem la dispozitie timpul necesar prepararii unui astfel de mic dejun. Totusi, cu putina imaginatie putem depasi orice inconveniente si ne putem bucura de o explozie de vitamine si de minerale.

Cea mai buna modalitate prin care putem obtine un mic dejun rapid, gustos si sanatos este sa il preparam cu o seara inainte. La alegerea ingredietelor trebuie sa fim foarte atente, deoarece nu toate isi pastreaza prospetimea peste noapte. Spre exemplu, daca dorim sa ne bucuram de toate beneficiile pe care le aduce consumul de oua, vom opta pentru un ou fiert tare si nu pentru o omleta.

Asadar, sa vedem care ar fi prima idee de mic dejun rapid, gustos si sanatos. Sandwici-ul cu ou este o reteta ideala, deoarece se prepara rapid si contine o multime de nutrienti. Pentru prepararea acestuia veti avea nevoie de: doua felii de paine integrala, un ou fiert tare, doua frunze de salata, o jumatate de avocado, o lingurita zeama de lamiae, o rosie mica, sare si piper. Pasati jumatatea de avocado cu furculita, adaugati zeama de lamaie, sare si piper dupa gust. Feliati oul si rosia. Ungeti feliile de paine cu pasta rezultata apoi, pe fie care felie adaugati frunzele de salata, feliile de rosie si feliile de ou. Pastrati la frigider si savurati a doua zi.

Interesant:   Minivacantele de care se vor bucura romanii

O alta idee de mic dejun rapid, gustos si sanatos este budinca de chia cu afine. Pentru aceasta reteta veti avea nevoie de 15 grame seminte de chia (aproximativ 2 linguri), 200 ml lapte vegetal (lapte de soia, de migdale, de orez sau de caju), 1 lingura miere, 2 linguri afine proaspete sau congelate, scortisoara. Amestecati laptele vegetal cu mierea si scortisoara, apoi adaugati amestecul peste semintele de chia, amestecand. Lasati sa stea 30 de minute, dupa care amestecati bine. Adaugati peste afinele si pudrati cu putina scortisoara. Lasati amestecul la frigider pana dimineata urmatoare.

A treia idee de mic dejun rapid, gustos si sanatos are la baza fulgii de ovaz. Pentru aceasta reteta veti avea nevoie de 4 linguri de fulgi de ovaz, trei linguri de merisoare uscate, doua linguri de afine uscate si doua linguri de banana uscate. Amestecati toate ingredientele mentionate mai sus, pastrati pana dimineata urmatoare si serviti alaturi de iaurt sau de kefir.

Interesant:   Turismul din Romania privit altfel

Bineinteles ca in functie de imaginatia dvs., va veti putea juca putin cu ingredientele. Spre exemplu, in loc de miere puteti folosi sirop de agave, iar in loc de afine puteti folosi capsuni sau orice alte fructe. In cazul in care optati pentru un mic dejun cu fulgi de ovaz si fructe uscate, puteti combina orice fructe uscate aveti prin bucatarie, insa nu ezitati sa adaugati si fructe proaspete. De asemenea, daca urmati o dieta vegana, puteti inlocui oul din sandwici cu branza tofu.

Aveti asadar o multime de optiuni in ceea ce priveste cea mai importanta masa a zilei, astfel incat nu va ramane decat sa le incercati si sa va bucurati de beneficiile lor. Pofta buna!

Incearca www.i-drpciv.ro pentru cele mai bune chestionare auto drpciv si pentru a lua permisul de conducere cu usurinta maxima.