Operatorul de telefonie mobilă Orange a anunţat că serviciile de de voce şi date dar şi aplicaţiile sale funcţionează normal, după ce în cursul zilei de miercuri au fost unele probleme, în urma unor secţionări în reţeaua de fibră optică.
“Serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile Orange funcţionează în parametri normali. Le recomandăm celor care încă întâmpină probleme să închidă şi să redeschidă telefonul. Mulţumim tuturor pentru răbdare şi înţelegere”, au preciyat reprezentanţii Orange.
Potrivit companiei de telefonie, au existat 3 secţionări ale reţelei de fibră optică în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi.
Inițial, Orange a anunțat că sunt probleme.
“Momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică. Colegii noştri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Revenim imediat ce avem noutăţi”, se scrie pe pagina de Facebook a Orange.
Orange România oferă servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu 2017.
Cifra de afaceri a Orange România a crescut cu 1,8% în trimestrul patru al anului trecut, la 292 de milioane de euro, iar afacerile totale au ajuns în 2018 la 1,125 miliarde de euro, susţinute de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi consumul de date mobile.