Un număr de 31 de afaceri din domeniul HoReCa sunt premiate de Google cu trofeul “Recenzia de Aur”, ca apreciere a calităţii serviciilor şi produselor oferite, reflectate în recenziile de pe Google Maps, a anunţat, luni, compania de tehnologie, într-un comunicat de presă transmis AGERPRES.
Premierea are loc cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului, sărbătorită în fiecare an pe data de 27 septembrie.
Proiectul în cadrul căruia Google acordă premiile “Recenzia de Aur” vizează companiile din domeniul HoReCa care sunt verificate prin serviciul Google Compania mea.
În acest context, companiile trebuie să aibă profilul actualizat cu toate detaliile (adresă, program, telefon etc.) şi să fie active prin publicarea de actualizări constante, să aibă cel puţin o sută de recenzii pe Google Maps şi un minimum de 4,5 stele. Astfel, sunt premiate cele mai apreciate companii, ca rating şi număr de recenzii, din cele opt regiuni de dezvoltare ale României, pe patru domenii de activitate din zona HoReCa: restaurante, hoteluri, centre spa şi cafenele.
Lista afacerilor premiate cuprinde: Piaţa9 (Oradea), Pensiunea Agnes (Vişeul de Sus), Riviera Beauty & Spa (Cluj-Napoca), SemiramiS Cafe (Oradea), La Birou Bistro (Braşov), Vila Bohemia (Sibiu), Masaj Salina Braşov (Braşov), The Bean Specialty Coffee (Mediaş), Restaurant Q’usine (Câmpulung Moldovenesc), Pensiunea Ioana (Rugineşti), Symphony Exclusive Club (Iaşi), Harmony Cafe (Iaşi), Garden Restaurant (Buzău), Orizont-Mahmudia Resort (Mahmudia), Iaki Spa (Constanţa), Noi Cafe (Constanţa), Lacul Verde Resort (Zahanaua), Foişorul cu Flori (Sinaia), Verity Sport & Wellness (Piteşti), La Cafenea (Sinaia), Burgeria Ştirbei by Malacu (Bucureşti), Epoque Hotel Relais & Châteaux (Bucureşti), The Float Room (Bucureşti), Saint Roastery Specialty Coffee (Bucureşti), Taverna D’Amici (Râmnicu Vâlcea), Nest (Drobeta Turnu-Severin), Enver Memish & Fiii (Slatina), Naru (Timişoara), Villa Trevi (Bazoşu Nou), Dynamic Gym & Spa (Caransebeş) şi Ovride Specialty Coffee (Timişoara).
Google Compania Mea este instrumentul gratuit prin care afacerile îşi pot pune profilul pe Google Maps şi Google Search. Astfel, acestea vor apărea pe Google Maps cu toate detaliile, iar informaţiile vor putea fi găsite de către cei interesaţi prin căutare pe Google.
Profilul unei afaceri poate conţine: programul, adresa, datele de contact, poze, descrierea locaţiei, recenzii, meniu (în cazul restaurantelor), plus butoane cu trimitere către website, Google Maps pentru direcţii, apel telefonic sau pentru salvarea locaţiei.