.

Iată care este cea mai bună tehnică pentru a-ți calma furia – și este dovedită științific

Distribuie prietenilor tai!

Unii oameni sunt maestri in arta de a-si controla accesele de furie, altii insa…Nu intrati in panica: cercetatorii au identificat cel mai bun mod de a reduce presiunea si s-ar putea sa va surprinda…

Daca aveti un temperament sangvin, este posibil sa fi invatat sa traiti cu explozii de furie care pot fi foarte intense si greu de controlat. Exista doua modalitati de a le calma: izolarea si concentrarea asupra calmului sau eliberarea pentru a evacua “revarsarea” de emotii.

Pentru a determina care dintre cele doua metode este mai eficienta, cercetatorii au realizat un experiment care a analizat 154 de studii la care au participat peste 10.000 de persoane. Ei au facut distinctie intre doua tipuri de activitati: cele care reduc activitatea fizica (cum ar fi respiratia profunda, constientizarea si meditatia) si cele care o sporesc (lovirea unui sac de box, joggingul sau mersul pe bicicleta).

Nu, nu ai nevoie sa te “descarci”!

Cu riscul de a-i dezamagi pe cei mai sportivi dintre dumneavoastra, rezultatele studiului – care tocmai au fost publicate in revista Clinical Psychology Review – au aratat ca activitatile care vizeaza reducerea activitatii fizice au fost de departe cele mai eficiente, indiferent de sexul, etnia, varsta sau cultura participantilor si indiferent de statutul acestora: studenti, infractori si neinfractori, cu sau fara dizabilitati intelectuale. In plus, aceste activitati au fost eficiente indiferent de modul in care au fost furnizate (platforme digitale, cercetatori, terapeuti), in sesiuni individuale sau de grup, pe teren sau in laborator.

Interesant:   Astra Zeneca recunoaste ca vaccinul anti-COVID formeaza cheaguri de sange

In schimb, activitatile care au vizat cresterea activitatii fizice au fost ineficiente in general, iar rezultatele nu au aratat nicio tendinta clara care sa dovedeasca faptul ca aceste activitati au fost benefice pentru gestionarea furiei.

Concluzie: in caz de criza sau de acces de furie, lasati deoparte pantofii de alergare si manusile de box si recurgeti la exercitii de respiratie, usor de gasit pe platforme gratuite precum YouTube, si luati un moment pentru a va calma, astfel incat sa va puteti concentra pe altceva: activitati manuale usoare, cum ar fi gatitul, tricotatul sau o sesiune de lectura.

Manuela

Incearca www.i-drpciv.ro pentru cele mai bune chestionare auto drpciv si pentru a lua permisul de conducere cu usurinta maxima.
Verifica DexOnline.Net - un dictionar de definitii care iti va imbogati vocabularul ori de cate ori ai nevoie.