
Celebra marca de bere pana de curand in topul preferintelor pe continentul nord-american, Bud Light, s-a prabusit in abis, dupa ce a promovat un barbat care e in curs de a deveni femeie. Iar eforturile de redresare nu dau rezultate: Bud Light e pe tobogan.
Bud Light, marca de bere produsa de compania mama Anheuser-Busch, era in topul vanzarilor, fiind preferata de un numar covarsitor de americani. Dezastrul a inceput in momentul in care, pentru o reclama, a fost ales/aleasa Dylan Mulvaney, fost barbat aflat in trazitie spre a deveni femeie. A fost momentul in care multi americani au inceput sa boicoteze berea Bud Light. Magazinele au ramas cu stocurile nevandute, concertele la care urma sa se vanda Bud Light au retras acest tip de bere. Societatatea americana a reactionat la promovarea insistenta, pana la saturatie, a transgenderilor in toate domeniile, in primul rand presa, pana la confectii si, iata si bere.
„365 de zile de cand sunt femeie” – asa s-a numit campania lui Mulvaney, preluata de Bud Light. Transgenderul a fost platit/a cu sume uriase. Iar dupa ce firma a suspendat contractul, a inceput o campanie de defaimare impotriva Bud Light. Ba chiar a facut apel la comunitatea LGBTQ sa boicoteze aceasta bere.
In prima saptamana dupa lansarea reclamei cu transgenderul Dylan Mulvaney, compania a pierdut aproape 6 miliarde de dolari. Iar alunecarea la vale continua. In fata acestui dezastru, reclama a fost suspendata, iar directoarea de vanzari care avusese ideea de a promova transgenderii a intrat in concediu fata plata. Dar raul fusese deja produs. Toate incercarile de reanimare a popularului brand, au ramas fara rezultat.
Manuela