Rezumat:
Într-un spațiu de birouri, nevoile de printare nu sunt singurele din categoria de activități office în cadrul proceselor de business desfășurate de o firmă. Cele mai potrivite sunt astfel echipamentele multifuncționale, care au capacitatea de a îndeplini mai multe funcții foarte utile.
O imprimanta multifunctionala laser – sau, pe scurt, o multifuncțională – este acel dispozitiv care consolidează funcțiile de imprimare, copiere și scanare documente plus eventual partea de fax. Aceasta din urmă poate părea demodată, însă poate fi în continuare de folos în anumite momente, când se solicită trimiterea unor documente foarte rapid, iar varianta e-mail nu este o soluție acceptată.
Alegerea unei imprimante multifuncționale la birou poate optimiza costurile anumitor procese și poate eficientiza unele activități. Este important să alegi echipamentul potrivit, să știi ce fel de multifuncționale ți-ar fi de folos, cu un raport calitate / preț și mai ales performanță / costuri potrivit companiei pe care o reprezinți – fie aceasta IMM, chiar microîntreprinderi, sau în zona corporate.
Analizează cu atenție nevoile firmei în materie de echipamente office
Pentru a identifica multifuncționala perfectă, trebuie să știi care sunt cerințele tale exacte – de folos și atunci când apelezi la consultanță gratuită de la personalul de vânzări de la comercianți specializați precum magazinul online ecopy.ro.
În afară de printare și copiere, cel mai probabil ai nevoie și de scanare și poate partea de fax. Contează însă inclusiv cât de des vei folosi fiecare funcție. Ai nevoie de o multifuncțională laser color sau de una alb-negru? Este nevoie de conectare wireless? Atenție și la detaliile tehnice generale, partea de consumabile, randamentul general, viteza de realizare a printării, copierii, scanării.
Costul total al echipamentului
Bugetul de care dispui este relevant în alegere, însă mai importante sunt nevoile în sine. Pentru că echipamentul multifuncțional este atât de important pentru firma ta, ar trebui să adaptezi de fapt bugetul astfel încât acesta să satisfacă toate cerințele aferente proceselor de imprimare și management documente. Analizează și costul consumabilelor, pentru că acesta va fi un cost pe termen lung. În funcție de situație, poți lua în calcul chiar serviciile de închiriere multifuncționale.
Performanțele echipamentelor – analiză completă
Citește specificațiile produselor și solicită ajutorul specialiștilor în vânzări. Eventual, poți căuta online recenzii ale unor multifuncționale și alte sfaturi generale din industrie, pentru a te asigura că iei decizia cea mai bună înainte de a face o achiziție.
Conectarea multifuncționalei la rețeaua existentă de la birou
Cât de ușor se va conecta noua imprimantă multifuncțională laser la rețeaua ta de la birou? Este tot procesul simplu de realizat? Instalarea se poate face rapid, este nevoie de personal specializat pentru punere în funcțiune? Nu omite niciun element din planul de acțiune, pentru a știi care sunt nevoile și cum trebuie să procedezi.
Într-un spațiu de birouri, există foarte multe dispozitive care au nevoie să se conecteze cu imprimanta multifuncțională. Asigură-te că totul se va face rapid, pentru eficiență maximă cu efort minim. Computere desktop, laptopuri, tablete, smartphone-uri – toate ar trebui să poată interacționa cu echipamentul multifuncțional – de preferat de la o marcă de încredere, precum Konica Minolta.
Ideal este să cumperi o imprimantă multifuncțională WiFi, deci care se poate conecta fără cabluri la toate aceste dispozitive. În lumea actuală de business, timpul este o resursă foarte valoroasă. Eficientizarea tuturor proceselor înseamnă timp câștigat, deci premizele pentru o productivitate mai bună.