
În mediul de afaceri, Paștele reprezintă o ocazie importantă pentru recompensarea fidelității și performanțelor angajaților și colaboratorilor. Un gest elegant cu beneficii notabile la nivel de business este constituit de oferirea de cadouri corporate. Coșurile cadou cu produse gourmet și accesorii premium au devenit alegeri preferate de tot mai multe companii din România, în linie cu trendul internațional.
În același timp, se obișnuiește ca astfel de cadouri corporate să fie dăruite și partenerilor de afaceri. Din nou, este o manieră rafinată de a transmite un mesaj puternic de mulțumire, apreciere și optimism cu privire la colaborarea din viitor. Oferirea de coșuri de Paște poate genera efecte pozitive semnificative asupra acestor relații profesionale atât de importante pentru performanța companiei.
Rezumat:
Cadouri de Paște pentru salariații firmei
Fiecare angajat sau colaborator pe termen lung ar trebui să primească un coș cadou de Paște din partea organizației în care activează. De altfel, cei mai mulți salariați se așteaptă la un astfel de gest din partea firmei, iar lipsa lui ar putea produce un efect negativ puternic. În cele din urmă, pentru companie nu reprezintă un mare efort să ofere un pachet cadou de Paște. Un astfel de coș cadou corporate are costuri mai mult decât rezonabile la furnizorii specializați pe segmentul B2B, fără compromis în materie de calitate chiar și în cazul opțiunilor pentru cele mai mici bugete disponibile.
Cadourile oferite de companie cu ocazia momentelor importante din an precum Paște și Crăciun au o semnificație aparte, dincolo de valoarea lor efectivă. Acestea transmit implicit faptul că firma respectivă prețuiește relația cu oamenii săi de bază și le mulțumește pentru colaborare. Rezultă un sentiment de apartenență care crește soliditatea echipei.
Brandul de angajator va avea puternic de câștigat dintr-o astfel de atitudine generoasă. Dincolo de plățile în bani, aceste coșuri cadou gourmet alimentează relațiile umane între personal și management. Compania în sine, în principiu o entitate destul de rece și pragmatică, este umanizată prin existența unor asemenea extra beneficii la pachetul salarial.
Alegerea cadourilor ideale – la comun sau în mod diferențiat?
Furnizorii specializați în cadouri corporate pe segmentul gourmet propun colecții impresionante de cosuri cadou paste. Cataloagele cuprind atât coșuri cadou ieftine, variante de bază, dar și coșuri cadou de Paște mai bogate în articole componente sau care includ produse cu adevărat exclusiviste, chiar din zona de lux. În general, pachetele cadou oferite angajaților conțin băuturi (vin, spumant, whisky, lichior), ciocolată și alte dulciuri festive. Pot exista fel de fel de produse gourmet, accesorii elegante pentru zona office sau nu neapărat, precum și băuturi de pe segmentul superior: whisky din sortimente de top, șampanie originală, coniac veritabil.
De preferat este ca angajații cu statut asemănător să primească pachete cadou de Paște identice, pentru a nu exista neplăceri în rândul acestora. Este și o alegere practică să fie oferite coșuri cadou similare pentru toți cei din echipă. Pe de altă parte, poate să fie potrivit ca liderii de echipă, persoanele cu funcții executive și salariați cu performanțe remarcabile, măsurabile și evidente, să primească unele pachete cadou dedicate, care să reflecte exact aceste valori ridicate. Așadar, se pot oferi pachete cadou diferențiate, în funcție de situația din companie, cu maximă atenție la detalii astfel încât efectele să fie deplin pozitive în orice situație.
Contează foarte mult mai degrabă ca aceste coșuri cadou să prezinte un nivel ridicat de calitate, fiind livrate de o companie cu experiență îndelungată pe zona B2B. Colecțiile de astfel de pachete cadou au un plus de originalitate, iar diversitatea este un factor important. Angajații vor fi mai satisfăcuți să le fie dăruite cadouri de Paște inedite, nu cele de serie disponibile în supermarketuri și alte magazine din retailul cu dominantă alimentară, unde oferta este extrem de limitată.
În plus, coșurile cadou moderne de la retaileri specializați, comandate direct de la sursă, au efectul suplimentar de a nu-și arăta costul real. Mai exact, prin mix-ul bine gândit și prin ambalajul festiv special, se creează impresia de valoare suplimentară. În acest fel, un coș cadou pentru care firma a plătit (cu discount inclus) circa 150 – 200 de lei nu își va trăda prețul, ci va induce o valoare semnificativ superioară.
Momentul perfect pentru a comanda coșuri de Paște
Cu cât comanda de cosuri cadou corporate pentru angajați, colaboratori și parteneri de afaceri este plasată online cu mai mult timp în avans, cu atât este mai bine pentru client. Se va beneficia de reduceri maxime și va exista garanția alegerii variantelor preferate, fără probleme de stoc ce pot interveni în ultimele săptămâni înainte de Paște, pentru cei ce lasă achiziția de coșuri cadou pe ultimele momente.
În anul 2025, Paștele va fi sărbătorit pe 20 aprilie, atât de către ortodocși, cât și de către catolici. Este o Sărbătoare importantă pentru români, fără a mai conta apartenența religioasă, un moment de referință în timpul primăverii. Nu întâmplător, Paștele este o sărbătoare legală în România.
Ne aflăm acum astfel în perioada în care se pot comanda coșurile cadou corporate pentru a avea garanția celor mai bune condiții, din toate punctele de vedere. Livrările de coșuri cadou se fac în prima jumătate a lunii aprilie, cele mai multe firme preferând să ofere cadourile în ultimele două săptămâni înainte de momentul festiv.
Mediul corporate este tot mai exigent în privința coșurilor cadou oferite de Paște, așa cum este firesc într-un mediu de business matur. Lucrându-se cu parteneri specializați, se primesc cele mai bune produse și cele mai bune servicii asociate. Contează nu doar modul în care arată coșurile cadou de Paște, ci și conținutul – imagine, gust, arome, branduri, o mulțime de detalii relevante.
De asemenea, partea de comunicare și gestionare a relației comerciale este foarte importantă. Tot mai multe firme doresc livrarea de coșuri cadou de Paște la adrese multiple, de exemplu la diverse sedii și puncte de lucru chiar din localități diferite, precum și direct la adresele unor beneficiari (în cazul pachetelor cadou de Paște dăruite partenerilor de afaceri, deci unor persoane din alte companii).