.

Companiile inventate ilegal de Firea au rămas fără buget.

Distribuie prietenilor tai!

Consiliul General al Municipiului Bucuresti nu a adoptat bugetele companiilor municipale pe care le-a înființat abuziv primarul general Gabriela Firea și care au fost declarate ilegale de Justiție. Astfel, activitatea tuturor companiilor care gestionează activitatea Capitalei s-ar putea bloca în zilele următoare. Gabriela Firea a ignorat decizia instanței și, în loc să deființeze companiile municipale, s-a pregătit să le dezvolte. Primarul general dorea să angajeze peste 2.000 de persoane în cele 18 companii înființate ilegal fapt ce ar fi dus la o creștere cu cheltuielile. Mai mult, Firea intenționa să facă și o serie de investiții despre care nu a informat Consiliul General al Capitalei.

Prin urmare, potrivit surselor din cadrul Primăriei, 18 dintre companiile municipale se pregateau sa cheltuiasca numai în acest an, cu peste 3,6 milioane de lei în plus față de 2018 pentru plata salriilor directorilor, a membrilor consiliilor de administrație și a altor persoane aflate în funcții de conducere. În total, cele 18 companii municipale înființate abuziv ar fi cheltuit în acest an cu 23% mai mulți bani ca în 2018 numai pentru plata persoanelor aflate în funcții de conducere. În condițiile în care aceste companii nu sunt pe profit și nu se justifică o astfel de plată. Compania Parking SA – al carei scop este sa construiasca si sa gestioneze parcarile cu plata din Capitala – bugetul pentru plata conducerii crestea, în acest an, cu aproape 40% (461.000 lei), până la 1.129.000 lei.

Interesant:   Alertă pentru consumatori: fiecare conservă de ton analizată conține o substanță toxică

Compania Municipala Turistica – care are ca misiune promovarea Capitalei ca destinatie – a încheiat anul 2018 cu o pierdere de 2.112.196 lei.

Incearca www.i-drpciv.ro pentru cele mai bune chestionare auto drpciv si pentru a lua permisul de conducere cu usurinta maxima.
Verifica DexOnline.Net - un dictionar de definitii care iti va imbogati vocabularul ori de cate ori ai nevoie.