
Toamna aceasta, orice nouă campanie de digital marketing cu articole plătite poate include 5 articole SEO scrise de client și publicate gratuit de SeoPower pe site-uri din portofoliul său. Campaniile SEO sunt o parte importantă în orice strategie de digital marketing, de aceea această agenție vine în ajutorul companiilor din România cu o nouă ofertă, “5 articole SEO gratuite”.
Condiții pentru a beneficia de 5 articole SEO publicate gratuit
Oferta “5 articole SEO gratuite” este valabilă până la sfârșitul lunii septembrie 2022 pentru orice nouă comandă de minim 3.000 RON plasată la SeoPower, pentru serviciile oferite de această agenție. Articolele SEO din pachetul achiziționat pot fi publicate pe oricare dintre cele peste 300 de site-uri din portofoliul agenției. Strategia de publicare a acestor articole optimizate pentru motoarele căutare se poate întinde pe 3 luni de la achiziția pachetului de advertoriale.
“O campanie de digital marketing de succes presupune un mix de canale de promovare, ceea ce poate fi o provocare pentru afacerile din România în ceea ce privește bugetul. Când cheltuielile companiei cresc, bugetul de marketing poate fi afectat. Pentru a le ajuta să economisească o parte din acest buget, publicăm GRATUIT 5 articole SEO scrise de client pe site-uri din portofoliul nostru.” anunță Sebastian Antonio Juhasz, directorul agenției SeoPower.
În ce constă experiența SeoPower
Pe piața românească de peste 12 ani, SeoPower a dezvoltat constant servicii importante într-o campanie de digital marketing: are aproximativ 300 de site-uri cu autoritate care așteaptă articolele clienților săi. Printre serviciile oferite se numără SEO off-site, redactare articole optimizate pentru motoarele de căutare, publicarea acestora, suport în crearea strategiei pentru campaniile SEO, etc. Printre clienții săi se numără afaceri din domeniile fashion, financiar, coșuri cadou, asigurări, auto-moto, management al creanțelor, bricolaj, advertising, etc.
Sfaturi pentru a implementa cu succes o campanie de digital marketing
O campanie de digital marketing ar trebui să includă în strategia sa atât componenta SEO, cât și social media, google ads, display ads, video ads. Astfel, mesajul campaniei ajunge la mult mai mulți clienți. Diferența dintre toate aceste tipuri de reclame este că textele dintr-o campanie SEO nu dispar odată ce s-a terminat bugetul de reclame. În schimb, la search ads si display ads, odată ce se consumă bugetul aferent reclamelor, acestea nu se mai afișează și mesajul pentru clienți dispare.
În crearea unei campanii SEO ar trebui să se țină cont de cuvintele cheie targetate și link-urile interne din site-ul afacerii cu care se dorește să rankeze mai bine în căutările pe Google. Aceste lucruri de bază pot fi greu de pus în aplicare în firmele care nu au în echipă un specialist SEO sau un content writer, de aceea SeoPower oferă suport odată cu plasarea primei comenzi de articole plătite.
O bună planificare a conținutului on-site, cât și off-site, poate aduce mai repede rezultatele scontate. Frecvența de distribuire a articolelor SEO se stabilește în funcție de autoritatea site-ului clientului și de mixul de site-uri alese pentru publicarea acestor articole. SeoPower oferă sprijin în crearea și implementarea campaniilor de digital marketing.
Despre SeoPower
Pe piața din România încă din 2010, SeoPower are în portofoliul său peste 300 de site-uri cu autoritate în care poate publica articole plătite pentru clienții săi. Pachetele de articole SEO au printre cele mai mici prețuri de publicare de pe piață și pot include scrierea textelor.